Kwitnąca 14, 01-926 Warszawa (paczkomat: WAW715M)
+48 796 401 236 (PL / UA / ENG)

Dokumenty

Kwitnący Dom działa obecnie jako projekt Fundacji Inna Przestrzeń tworzony przy współpracy Fundacji Dobre Początki. W związku z powyższym obowiązują nas wszystkie regulaminy i dokumenty Fundacji, które można znaleźć na stronie innaprzestrzen.pl w tym statut Fundacji.

Z racji specyficznego charakteru naszej działalności mamy opracowany szereg dokumentów dedykowanych dla Kwitnącego Domu:

  1. Standardy Ochrony Dzieci wraz z zał. 27 Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę – „Kompendium dla rodziców i profesjonalistów – Bezpieczeństwo dzieci i młodzieży online”
  2. Polityka prywatności
  3. Pełna Polityka Ochrony Danych Osobowych
  4. Regulamin pomocy dla zewnętrznych beneficjentów (nie mieszkających w Domu Matki)
  5. Regulamin przyjmowania darowizn
  6. Klauzula informacyjna dla darczyńców i współpracowników
  7. Klauzula informacyjna dla gości

Dokumenty i regulacje dotyczące wolontariatu:

  1. Regulamin wolontariatu
  2. Klauzula informacyjna dla wolontariuszy
  3. Zgoda rodziców/prawnych opiekunów na udział dziecka w pracach wolontariackich (PL)
  4. Skrócona instrukcja BHP dotycząca prac magazynowych i transportowych oraz wykazu prac wzbronionych młodocianym (PL)

FAQ (najczęściej zadawane pytania):

  1. FAQ dla rodziców niepełnoletnich wolontariuszy
  2. FAQ dla koordynatorów wolontariatu szkolnego
  3. FAQ dla koordynatorów wolontariatu pracowniczego (w przygotowaniu)

Dokumenty takie jak regulaminy i klauzule informacyjne są kluczowe w funkcjonowaniu fundacji. To one jasno określają zasady i procedury, którymi organizacja kieruje się w swojej działalności. Dzięki temu wszyscy zaangażowani, od pracowników po beneficjentów, mają jasność co do swoich praw i obowiązków. Wiemy, że to minimalizuje ryzyko konfliktów i nieporozumień.

Klauzule informacyjne, z kolei, zapewniają zgodność z przepisami o ochronie danych osobowych, takimi jak RODO. Informują one osoby, których dane są przetwarzane, o celach, podstawach prawnych i ich prawach związanych z przetwarzaniem danych. Brak tych dokumentów może prowadzić do problemów prawnych oraz utraty zaufania do fundacji.

Sekcja FAQ (Frequently Asked Questions), czyli „najczęściej zadawane pytania” ma za zadanie ułatwić dostęp do najczęściej poszukiwanych informacji dla jak największej wygody naszych partnerów, beneficjentów oraz wolontariuszy. Zależy nam na stałym dbaniu o naszą transparentność. W każdej chwili jesteśmy gotowa do udzielania wszystkich potrzebnych informacji – najważniejsze dla nas Wasze zaufanie!